A Million-Dollar Mistake





Blake Shelton proceeded in taking legal action against In Touch Weekly for false claims affirming that alcohol contributed to his divorce from Miranda Lambert and that the singer’s future will consist of rehab.
Shelton filed a defamation lawsuit against the tabloid magazine, seeking more than $1 million over the false cover story, in the Los Angeles County Superior Court.
The lawsuit claims that “In Touch” has repetitively published incorrect information against the singer and his divorce.
"Blake Shelton has had enough," lawyers of Shelton stated. “Mr. Shelton is not in rehab and has no plans to go to rehab."
In addition to finances, Shelton wants a restriction that will stop In Touch Weekly from repeating the same offenses.

-Nigel Powell



Share This Post :
Tags :

No comments:

Twitter

recent

[display logoheader]

Popular Posts

Facebook Fanpage